______________________________________

Thursday, January 28, 2010

C i n t a bukan untukku . . .

Bila die memberi..saye menerime..Bile die senyum..Saya memerhati..Bile die memberi salam..Saya membalasnya..Bila die menyentuhku..Saya jatuh cinta..Bila saya memberi..Dia mempermainkan..

Setiap perjalanan Hidup ada hikmahnya...bagiku..setiap pemberianmu..walaupun setakat senyumanmu..adalah amt berharga untukku...walaupun tiada lagi keiklasan dlm hatimu..aku berharap...kita bole menjadi teman yang baik..jadikanlah ini semua satu perngorbanan...

Hari ini..aku mempelajari sesuatu..baru aku sedar dari mimpi yg indah indah ini..bahawa...cinta yang kuberi n ku harapkan selame ini..adalah sebuah mimpi yang sangat indah..dan aku tidak akn melupakannya..aku harap..ia sebuah pengalaman mimpi yang aku ingin menerimanya selamanya..

Bila aku membuka mata..die dihadapanku..bila aku menutp mata..die masih di hadapanku..bila aku tersenyum...die membalasku dengan maki..BIla aku bersuara..die membalasku dengan kebencian..walaubagaimanapun..cinta pertama tetap di dalam hati walaupun hanya sebuah mimpi yang indah..

Bila aku berfikir..bari aku sedar..ade banyak rintangan dan tangjwb yang perlu aku uruskan..Kini,aku menjauhi cinta dan menerima cinta DIE.....semoge cinta tetap dihatimu..Cinta akan melakukannya untuk kamu..C i n t a bukan untukku..

11 comments:

Fafa farra said...

cinta pertama mengajar n mamberi kehidupan yang baru

Pyan said...

yup.. btul tu.. pyan sokong 100%.. ^_^ dan kehidupan baru tu la akan kt jadikn 1 mimpi n realiti..

Fafa farra said...

dr mimpi ke realiti..
so wait n see

Pyan said...

yup.. dr mimpi ke realiti.. tp kne pilih yg btul.. sbb bile pilih yg salah,mimpi tu xkn mnjd realiti yg kt impikan..

Fafa farra said...

ye...
tp mimpi i...xbole jd reality sebb...2 hanye mimpi...n xkn jd reality..
reality nye..mempelajari dr kesilapan

Pyan said...

tapi.. insya'Allah mimpi baru fara akan lahir or wujud & akan menjadi 1 realiti.. segala yang u impikan akan jadi kenyataan.. percayalah.. biarlah sejarah lama menjadi pengalaman & pengajaran hidup kita.. kita hanya mampu belajar dari kesilapan yang dulu..

Wafey said...

u still young, miss fara... You got long journey to go... Things are happens something like dis called 'persinggahan' juz want to test us how we confront it... Things like dis are our teacher. Its will guide us, lead us and educate us how to grow up in reality.. u juz learn it as reminder in our life and for future referrence.. :)

p/s : juz in my big opinion...dats all

Fafa farra said...

yes...i try the besh 4 my life...
thanks so much :)

Wafey said...

u welcome...:)

seckbeck said...

ini btol luahan isi hati ni...
wohooo......

Fafa farra said...

hahahaha..luahan isi hati..

Post a Comment

 
Copyright © 2010 Fafa Farra | Design : Noor Farah Shaqila | Images: FafaFarra