______________________________________

Monday, February 8, 2010

BAd Headache


Sakitnya...ORang lain tahu memarahiku..cume menyalahkan aku..Meletakkan aku ni jns perempuan terkejar2..Tp mereka tidak pernah untuk bertanya n cuba selami perasaan hati aku..aku da cuba untuk memberikan diriku peluang untuk lebih berfikiran positif..dari kata2..mmg mudah..tetapi ingin melakukannya amat perit sangat... Hanya 1 pintaku..dan hanya 1 permintaanku...jika die adelah jodohku..berikanlah die petunjuk dan kebenaran terhadap diriku..rendahkn lah keegoaannya supaya ia masih boleh berfikiran secara normal dan bukan hanya kepentingan diri sendri..Lembutknlah hatinya..DAN jika die benar die bukan jodohku..berikanlah aku kekuatan untuk menerima jodohku kelak.dan berikanlah aku jodoh yang lebh baik dr sekarang..Semoga hubungan kami sentiase akrab walaupun sekadara teman.AMIN.. Seorang temanku..maafkan fa...bukan fa menolak..tetapi bagi fa...berkawan dahulu..fa mmg xbersedia...bg fa...kejadian yg lepas da banyak memberikan iktibar buat fa...so fa..da xsgo nk terimanya dan fa mmg lemah dlm semua hal..fa harap kamu faham..xsemestinya fa menolak..ete harus berpisah..Ape yg fa da beritahu..itulah die..so...wait n see plzzzz...berikanlah fa ketenangan yg aman dan damai...harapan fa tok kamu... Kepada temanku..bukan sbb i xsuke..kwn la dulu..jika i menerima pun..hati n perasaan i masih yg 1...xgune gak kn..better kita kawan dahulu..n bole sentiasa memberi senyuman yg manis terhadap kenangan kita bersama...itu yg terbaik buat masa kini... Harapanku...semoge pintu rezekiku..sentiasa memberikan ku peluang untuk lebih menjadikan diriku tabah n sabar...terima kasih kepada semua yang memberiku semangt dan ketabahan...Aku cuma insan biasa yang lemah dalam pelbagai permasalahan yg diberi..tp aku mengharapkan...aku dapat memberikan teman2ku tersenyum sebab aku OK...yeaaaaaaaa...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2010 Fafa Farra | Design : Noor Farah Shaqila | Images: FafaFarra