______________________________________

Sunday, June 24, 2012

Datang & Temui


Kan ku katakan pada bahawa ak sangat mencinta..semoga kau mengerti tentang perasaan ini.Maaf semuanya sudah berakhir..InsyaAllah..Setiap yang diimpikan oleh saya,keluarga dan orang lain juga akan tercapai impian masing2..sudah indah bila milhatnya..tetapi masih tertanya2 adakah ini adalah pilihan terakhir.Menyendiri lagi di saat kau pergi walaupun sesaat..seperti ku terbangun dari tidurku..aku inginkan ku hadir dan datang kepada diriku,dan aku ingin mengatakan aku sangat mencintai dirimu..kesepian bukan bermakna persendirian..Murahkan rezeki kami supaya mudah dan senang untuk meneruskan kesulitan ini.Dengan niat dan izin atas nama ALLAH swt, saya akan mencapai setiap impian yang diingini. :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2010 Fafa Farra | Design : Noor Farah Shaqila | Images: FafaFarra